Barbie en de Geheime Deur
Barbie speelt Alexa, een verlegen prinses die een geheime deur ontdekt in haar koninkrijk, ze komt in een eigenaardig land terecht vol magische wezens en verrassingen. Alexa ontmoet Romy en Nori, een zeemeermin en een fee, zij vertellen haar dat een verwende leider, Malucia, alle magie in het land probeert te stelen.