Barbie: Mermaid Power
Ga met Barbie 'Brooklyn' Roberts, Barbie 'Malibu' Roberts en haar zussen Skipper, Stacie en Chelsea op een onderwateravontuur waarbij ze in zeemeerminnen veranderen om de wereld van Pacifica te redden!