Batman Unlimited: Monster Mayhem
Het is de avond van Halloween in Gotham en een mysterieuze reeks misdaden zet Batman op het spoor van de griezeligste schurken van de stad: Scarecrow, Clayface, Silver Banshee en Solomon Grundy. En de bendeleider van deze boevengroep is de clownprins van de onderwereld zelf: The Joker! Gewapend met een computervirus en een duivelsplan om 'digitaal gelach' los te laten op de technologie van Goth...