Because I Said So
Daphne Wilder, een trotse moeder met een grenzeloze liefde voor haar drie dochters: de stabiele psychologe Maggie (Lauren Graham), de sexy en onhandelbare Mae (Piper Perabo) en de onzekere maar aantrekkelijke Milly (Mandy Moore), die op het gebied van mannen altijd de verkeerde keuzes maakt. Om te voorkomen dat haar jongste dochter dezelfde fouten begaat als zij, plaatst Daphne zonder medeweten van haar dochter een online contactadvertentie om de perfecte man te vinden. Daphne's bemoeizucht leidt tot een komische chaos als ze met goede bedoelingen de verkeerde dingen blijft doen, alles in naam der liefde.