Ben Is Back
Ben (Lucas Hedges) is een charmante 19-jarige jongen, maar ligt door zijn drugsverslaving met zichzelf in de knoop. Wanneer hij tijdens de kerstdagen onverwachts uit de afkickkliniek terugkeert naar zijn familie, wordt hij door zijn moeder Holly (Julia Roberts) met open armen ontvangen. Haar liefde voor Ben is onvoorwaardelijk, maar ze leert al snel dat hij nog steeds een gevaar is voor zichzelf en voor haar gezin. Binnen een turbulente 24 uur doet Holly er alles aan om te voorkomen dat haar gezin uiteenvalt.