Ben Wright: The Feeling of Going
"The Feeling of Going" is een buitengewone show, waarin zang, dans en theater worden gecombineerd rond de muziek van gitarist en rockzanger Jonsi. Regisseur Ben Wright blinkt uit in deze show op het kruispunt van de kunsten, opgenomen in Malmö Opera in 2018.