Beyond the Gate
Drie jonge Britse skiërs verlaten huis, vrienden en het dagelijks leven om hun droom na te jagen om olympisch kampioen te worden. Gedreven door veerkracht en gesteund door Dynastar-Lange en visionaire experts onderzoekt de film hun offers, hoop en de rol van Dynastar-Lange in hun reis naar uitmuntendheid.