Big Sharks Rule
Reuzen in de oceaan. Zuid-Afrika heeft een grillige, rotsachtige kust met kolkende stromingen. Warm, koud, rijk en duister water vermengt zich tot een 'haaiencentrum', met genoeg voedsel om de grootste exemplaren tevreden te stellen. Reuzenhaaien zoals witte haaien, tijgerhaaien, stierhaaien, zandtandhaaien en walvishaaien maken hier de dienst uit.