Bikini Model Academy
Wanneer de Californische vrienden T.J. en Benji gelijktijdig gedumpt worden door hun liefjes, bedenken ze een briljante tegenzet. Met de hulp van T.J.'s oom Seymour richten de twintigers de 'Bikini Model Academy' op, een kweekvijver voor sexy jongedames. Zo verdienen ze geld én maken ze kennis met de mooiste meiden uit de wijde omtrek. Maar er zijn kapers op de kust.