Bize Müsaade
Een regisseur, een acteur en een scenarioschrijver, drie dikke vrienden die voor de televisie werken, zijn voor onderzoek voor een volgende film bij een psychiatrisch ziekenhuis op het eiland Büyükada. Maar als onze helden daar getuige zijn van iets wat ze niet hadden mogen zien, worden ze door geneesheer-directeur Sinan opgesloten in dat ziekenhuis.