Blitz
In de bloedstollende actiefilm Blitz speelt Jason Statham politieagent Brant. Wanneer hij een paar criminelen in een auto ziet inbreken, slaan bij hem de stoppen door. In de pers wordt het politiekorps door het incident zwaar bekritiseerd en Brant wordt opgedragen zich de komende tijd gedeisd te houden. Zijn collega’s hebben ondertussen hun eigen problemen. Als enkele politieagenten op bloederige wijze worden afgeslacht, besluit Brant samen met politieagent Nash (Paddy Considine) achter de moordenaar aan te gaan..