Bloed en sneeuw
Twee wetenschappers ontdekken een meteorietinslaglocatie in de Arctische toendra, maar de ene wetenschapper komt om het leven en de andere wordt besmet. Een nabijgelegen basis neemt de enige overlevende op terwijl hij probeert te begrijpen wat er is gebeurd. De enige overlevende is misschien niet de persoon die men denkt dat ze is.