Blue Giant
Dai Miyamoto’s leven staat op zijn kop op de dag dat hij jazz ontdekt. Dai, een voormalig basketbalspeler op de middelbare school, pakt een saxofoon en begint dag en nacht te oefenen, vastbesloten om een van de besten aller tijden te worden. Hij verlaat zijn saaie geboortedorp om naar de bruisende nachtclubs van Tokio te gaan.