Blur - Live at Hyde Park
In de zomer van 2009 maakte Blur een triomfantelijke live-terugkeer, met als hoogtepunt twee enorme shows in Hyde Park in Londen. Gedurende twee nachten zagen meer dan 100.000 fans Blur een ongelooflijke en emotionele set van 2 uur spelen.