Bob Dylan: Odds and Ends
Bob Dylan ‘Odds and Ends' is een nieuwe twee uur durende film die is samengesteld uit archiefinterviews, promotievideo's en korte documentaires. Je ziet en hoort verhalen de belangrijkste momenten in de carrière van de legendarische artiest.