Border Hunters
Nadat een Amerikaanse jongere in Mexico overlijdt na een overdosis fentanyl, gaat oud-spion Abraham Woodhill op een wanhopige missie om de verantwoordelijke kartels op te rollen. Met de hulp van de opgesloten oud-agent Jake Byrne - de beruchte 'White Devil' - begint een risicovol spel door oerwouden, dorpen en kartelbolwerken. Met Dean Norris en Julio Macias.