Boy
Boy leidt een grotendeels anoniem bestaan als schoonmaker die zwart werkt. Op een dag toont een charmante fotograaf interesse in hem en stelt voor om hem te fotograferen als model voor een fotoserie. Terwijl Boy's leven langzaam een nieuwe richting inslaat, begint ook de onzekerheid over de toekomst toe te nemen.