Breaking Cord
Tonna en Emelia zijn allebei geliefden en zijn blij met elkaar, maar Emelia wordt door haar vrienden misleid om niet bij Tonna te zijn omdat hij misvormd is. Kijk wat er vervolgens gebeurt.