Brigsby Bear
Brigsby Bear Adventures is een low-budget tv-show voor kinderen die geproduceerd wordt voor een publiek van slechts één persoon: James. Als de show abrupt tot een einde komt beseft James dat alles in zijn leven een grote leugen is. Hij zal moeten leren omgaan met de realiteit van een nieuwe wereld waar hij niets van weet.