Brioc
Aan de kust van het heidense land, in Kerlouan, maakt een bemanning Brioc gereed - een replica van een curragh uit de 5e eeuw - om van Bretagne naar Schotland te varen onder middeleeuwse omstandigheden. Handgenaaide zeilen, kleding uit die tijd: een tijdloos avontuur gedreven door passie.