Broken Halos
Een voormalig politieagent krijgt angstaanjagende visioenen en hoort stemmen waarvan hij denkt dat het gebeden zijn. Hij doet zijn best om ze te overstemmen totdat een onverwachte groep nieuwe vrienden hem helpt zijn eigen roeping te horen.