Brooklyn
In dit charmante, op een bestseller roman gebaseerde liefdesverhaal, met Saoirse Ronan in de hoofdol, probeert een jonge immigrante haar weg te vinden in het Brooklyn van de jaren '50. De eerste heimwee verdwijnt snel wanneer een charme van de liefde Eilis bedwelmt. Maar haar nieuwe opleving wordt onderbroken door haar verleden en Eilis moet kiezen tussen twee landen en twee mannen.