Bruce Springsteen: Nebraska live
Tijdens dit intieme optreden speelt Bruce Springsteen zijn opmerkelijke album Nebraska uit 1982 van begin tot eind. Gefilmd in zwart-wit door Thom Zimny, met wie hij al vaker heeft samengewerkt.