Buffalo ’66
Nadat hij uit de gevangenis komt wil Billy (Vincent Gallo) allereerst naar een badkamer toe, maar loopt in plaats daarvan danseres Layla (Christina Ricci) tegen het lijf. Hij overtuigd haar om mee te gaan naar zijn ouders en zich voor te doen als zijn vrouw, een rol die ze overtuigend speelt.