Burying the Ex
Aan sommige exen blijf je voor eeuwig vastzitten en Max weet er alles van. Hij lijkt maar niet verlost te raken van zijn eeuwige jeugdliefde Evelyn. Wanneer het leven hem toch een keertje goedgezind is, doordat Evelyn plots overlijdt, kan hij eindelijk verder met zijn leven. Maar nadat hij Olivia, de bloedmooie vrouw van zijn dromen ontmoet, keert zijn ex-vriendin plots terug uit de dood...als zombie! En zij heeft maar één doel... Ze wil Max koste wat kost terugwinnen! Anton Yelchin, Ashley Greene en Alexandra Daddario spelen de hoofdrollen in deze frisse hommage aan het zombiegenre. Met Burying the Ex keert regisseur Joe Dante weer terug naar zijn oude vertrouwde horror-komedie terrein.