By The Way
By The Way vertelt het verhaal van Jordan, een ambitieuze student die kans maakt op een prestigieuze stageplek. Maar als zijn vriend Taylor een schokkende onthulling doet, realiseert Jordan zich dat hij alles kan verliezen. Is hun liefde sterk genoeg om ale twijfels te overwinnen?