Cancer: The Integrative Perspective
Kanker is de ergste pandemie die deze wereld ooit heeft gezien. Door bijna 17 miljoen mensen te diagnosticeren en jaarlijks bijna 10 miljoen mensen te doden, worden zoveel gezinnen getroffen door de verwoesting van kanker en de vaak ineffectieve behandelingen ervan. Deze lange documentaire werpt een licht van hoop te midden van deze wereldwijde gezondheidscrisis.