Carry the Darkness
In 1993 wordt metaljongen Travis Baldwin opgejaagd door een dorp in satanische paniek. Wanneer een mysterieuze kracht begint te woeden, moet hij zijn vrienden redden – terwijl de hele stad hem aanwijst in een nachtmerrieachtige wereld.