Celebrating Mickey
Toen Mickey debuteerde met de klassieker Steamboat Willie wist hij niet alleen onze harten te veroveren... Ook daarna beleefden nog vele generaties plezier aan hem. Met deze collectie viert Walt Disney Animation Studios de legendarische cartoons van bijna een eeuw Mickey met favorieten als Brave Little Tailor, Pluto’s Party, Get A Horse! en nog veel meer. Geen Disney-collectie is compleet zonder deze historische korte films.