Celine Dion - Taking Chances World Tour
Onderdeel van de wereldtournee van Celine Dion die door meer dan drie miljoen mensen werd gezien en vijf continenten, 25 landen en 92 steden aandeed. Deze eerste tournee in negen jaar werd een regelrecht succes.