'Changes' – het interview
Voor de release van zijn eerste album sinds ‘Purpose’ uit 2015 praat Justin Bieber met Zane Lowe van Apple Music over hoe zijn geloof en zijn relatie met zijn vrouw Hailey Baldwin zijn leven hebben gered, en hem inspireerden om weer muziek te gaan maken.