Chelsea Handler: Evolution
Chelsea Handler maakt haar langverwachte terugkeer na een onderbreking van zes jaar. Tijdens de één uur durende special zal Handler hilarische ervaringen delen over haar familie, vriendschappen en haar eerste uitstapje naar therapie.