Cherry
Vroegtijdig schoolverlater Cherry (Tom Holland) gaat bij het leger en wordt hospik in Irak. Zijn enige houvast is zijn grote liefde Emily (Ciara Bravo). Wanneer hij na de oorlog terugkeert met PTSS, glijdt hij af naar een wereld van drugs en misdaad.