Chop Shop
De goede vriendschap tussen Porter en Caine, twee autodieven, wordt ernstig beproefd wanneer de een de ander uiteindelijk verraadt. Na zijn gevangenisstraf probeert Porter het rechte pad te bewandelen; zijn gevangenisverleden maakt dit echter moeilijk en hij besluit weer auto's te gaan stelen. Intussen is Caine opgeklommen in de wereld en leidt nu een eigen klein team autodieven. Hij wordt overgehaald om zijn beste vriend terug te nemen en verwelkomt hem in de groep. Terwijl Porter weer opgenomen wordt in het leven, moet hij in de wereld van de zwarte markt zijn weg vinden: ombouwgarages, buitenlandse kopers, de intriges tussen straatbendes, en de bazen in de gevangenis in wiens opdracht ze werken.