Christmas with The Chosen - Holy Night
Een jonge moeder en een herdersjongen beleven de geboorte van Jezus; een optreden van de wereldberoemde artiest Andrea Bocelli, met zijn zoon Matteo Bocelli, met als hoogtepunten zeven muzikale optredens en twee prachtige nieuwe monologen.