Cien libros juntas
Vijf gepensioneerde vrouwen hebben samen bijna 100 boeken gelezen en besluiten een weekend door te brengen in een pension in de bergen om het tienjarig jubileum van hun boekenclub te vieren. Daar gaan ze evalueren wat deze ontmoetingen ze hebben opgeleverd, en zoals gewoonlijk gaam ze overal over debatteren.