Container
Poëtisch, experimenteel en anders, Container wordt door Lukas Moodysson beschreven als "een zwart-wit stomme film met geluid" en met de volgende woorden: "Een vrouw in een mannenlichaam. Een man in een vrouwenlichaam. Jezus in Maria's maag. Het water breekt. Het stroomt in mij. Ik kan het deksel niet sluiten. Mijn hart is vol."