Crust
Een depressieve, in vergetelheid geraakte kindster en eigenaar van een groezelige wasserette wordt dodelijk wraakzuchtig wanneer zijn verzameling eenzame sokken verandert in een beschermend, schattig, moordzuchtig monster genaamd Crust.