Current Revolution
De Amerikaanse energiesector - ooit de ruggengraat van de nationale groei - staat nu voor een historische transformatie. Nu de vraag naar energie toeneemt en de elektrificatie van de economie sneller gaat dan de capaciteit van het elektriciteitsnet toelaat, haasten energiebedrijven zich om zichzelf opnieuw uit te vinden.