Daguerréotypes
Deze klassieke documentaire van Agnès Varda is een intiem portret over de kleine winkels en winkeleigenaars van de Rue Daguerre in Parijs, een pittoreske straat die al meer dan 50 jaar fungeert als het thuis van deze filmmaker.