Dahomey
26 objecten uit het Koninkrijk Dahomey verlaten in 2016 Parijs en worden in 2021 teruggebracht naar het huidige Benin. Hoe worden deze kunstschatten, die gestolen werden van voorouders, ontvangen in een land dat zichzelf opnieuw heeft uitgevonden tijdens hun afwezigheid?