Dammi
Een man keert terug naar zijn geboorteplaats Parijs op zoek naar een band met zijn vervreemde vader. Deze persoonlijke reis langs herinneringen uit zijn verleden en surrealistische fragmenten van het heden openen nieuwe wegen om zijn identiteit te verkennen en zijn wortels terug te vinden.