Damsel
Samuel Alabaster, een rijke pionier, trekt in 1870 door het wildwesten van Amerika om met Penelope, de liefde van zijn leven, te trouwen. Maar als de reis een vervaarlijke wending neemt, vervaagt de scheidslijn tussen held, crimineel en jonkvrouw.