Dark Shadows
Nadat hij door een afgewezen geliefde in een vampier is veranderd blijft Barnabas Collins (Johnny Depp) twee eeuwen begraven tot hij herrijst in de wel heel erg veranderde wereld van 1972. Wanneer hij terugkeert naar zijn ooit zo statige huis ontmoet hij de verknipte overblijfselen van de Collins-familie. Barnabas is vastbesloten om zijn familienaam in ere te herstellen, maar wordt voortdurend dwarsgezeten door zijn voormalige geliefde – de verleidelijke heks Angelique (Eva Green) – in dit bijzonder fantasierijke avontuur van regisseur Tim Burton.