De angstweg
Een jong stel begint aan wat een leuke roadtrip voor geliefden zou moeten zijn. Maar de plannen van het stel ontsporen wanneer een mysterieus wezen hen volgt, misbruikt en lastigvalt terwijl ze wanhopig hulp zoeken bij wie ze maar kunnen.