De Bolero van Rubén
In de wijk París in Medellín vermoordt Marta, een gefrustreerde vrouw die vastzit in een gewelddadig huwelijk, haar man Rubén en verstopt zijn lichaam in de koelkast. Terwijl ze worstelt met haar schuldgevoel, de ziekte van Alzheimer van haar moeder en de achtervolging door de politie, raakt ze geobsedeerd door een jonge huurmoordenaar.