De Doos
The Box is een aangrijpend verhaal over veerkracht, het overwinnen van tegenspoed en de kracht van hoop. De film behandelt gevoelige thema's en onderzoekt de complexiteit van familierelaties, de blijvende gevolgen van misbruik en een traumatisch verleden.