De eerste negenenhalve weken
Als een beurshandelaar een plan smeedt om zijn grootste cliënt binnen te halen, wordt hij meegesleurd in de excessen van Mardi Gras met de vrouw van zijn cliënt. Maar het loopt helemaal uit de hand als het stel een gestoord web van bedrog spint waar mogelijk niet meer uit te ontsnappen valt.