De genderoorlog
Hoe er moet worden omgegaan met het groeiende aantal jongeren dat worstelt met hun gender, is het onderwerp van een verhit wereldwijd debat. Centraal in dat debat staat de vraag of medische ingrepen, waaronder puberteitsremmers en geslachtsveranderende hormonen, aan jongeren mogen worden toegediend.