De geweldige debatteerders
Gebaseerd op het waargebeurde verhaal van Melvin B. Tolson, een professor van het zwarte Wiley College in Oost-Texas. In 1935 inspireerde Tolson studenten om het eerste debatteerteam op te richten waarmee ze Harvard in het nationaal kampioenschap verslagen hebben.